Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:10:08+01:00
A) nic co ludzkie nie jest nam obce
w epoce renesansu (odrodzenia) czlowiek zaczynal zajmowac sie przedewszystkim dobrem doczesnym , nie zwracajac uwagi na zycie po smierci .
we wczesniejszych latach ludzie chorowali na rozne choroby ale nie interweniowali bo wierzyli ze dzieki temu beda mieli lepsze zycie po drugiej stronie, natomiast w epoce odrodzenia ludzie probowali poznac wszystkie tajemnice ciala ludzkiego i zaradzic roznym chorobom.
42 4 42
2009-10-26T19:52:50+01:00
A) człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce tzn., że wszystko co jest na temat człowieka , np intymność, mózg, psychologia to wszystko jest ludzkie i nie powinno by,c nam obce czyli mówimy otwarcie o człowieku.
48 3 48