Odpowiedzi

2010-03-17T19:36:51+01:00
-talent
-umiejętność robienia wokół siebie halo:)
-ciekawa osobowość
-przeogromna kultura osobista
-pomysł na wykreowanie swojej osoby
-a także znajomości...;)
42 4 42
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:40:47+01:00
-pewność siebie
-przebojowość
-talent
-asertywność
-poczucie humoru
-inteligencja
-odporność psychiczna
-stanowczość
-spryt
-dobry kontakt z ludźmi

mam nadzieję,że pomogłam ;]
6 3 6
2010-03-17T19:49:04+01:00
Aby zwrócić na siebie uwagę trzeba:
-np.ubierać się w drogie lub dziwne ubrania.(lady gaga, katy perry).
-np.często się uśmiechać .
-np.wywoływać skandale.
-np.być pewnym siebie.
-np.pokazywać wszystkim swój talent.(śpiew,aktorstwo)
-np.być inteligentnym.
-np.być roztrzepanym.(doda)
-np.ubierać się w skąpe ubrania.

















4 3 4