Odpowiedzi

2010-03-17T19:38:34+01:00
OGŁOSZENIE!!!
Mam na imię ........... Chciałabym sprzedać mój autograf. Proszę o kontakt nr. tel........
cena .....

Ogłoszenie!!!
Chciałabym sprzedać zeszłoroczny śnieg. Mieszkam na ul. .............. Jeśli są chętni zapraszam. Mój nr. tel.............
cena............
2010-03-17T19:42:25+01:00
Niestety tylko jedno rozwiązanie...
1. Witam! Sprzedam śnieg, zeszłoroczny. Każdą ilość.
Dane techniczne śniegu:
- stan bdb.
- niedeptany
- nierozjeżdżony
- posiada minimalne ślady użytkowania (wiatr lekko wpłynął na jego fakturę).
- pierwszy właściciel
- kolor biały, ale nie metalic.
- śnieg nie posiada nigdzie żółtych zacieków, które świadczyłyby o jego niepewnej historii użytkowania.
- śnieg powinien ładnie skrzypieć jak się po nim będzie chodziło. Niestety tego nie sprawdzałem, ponieważ wtedy śnieg byłby już deptany.

Zakupiony towar należy odebrać we własnym zakresie, ponieważ nie zapewniam transportu. Kupiec będzie mógł liczyć na niespodziankę, na czas załadunku otrzyma szuflę do śniegu.

Kontakt wyłącznie telefoniczny: 0177 770 770


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:45:16+01:00
Potrzebuję na Jutro 2 krótkich ogłoszeń :
- o sprzedaży w lipcu zeszłorocznego śniegu,
- o sprzedaniu mojego autografu,



a)
Ogłoszenie
Kto w lipcu nie marzy o śniegu? Dla wszystkich którzy marzą o takiej atrakcji mam do zaoferowania Zeszłoroczny śnieg, dowóz gratis. Zalecane przetrzymywanie w dużych, betonowych dziurach, w razie stopnienia będzie basen;-) Kontakt: Zygfryd Skrzypifurtka tel.000 000 000


b)

Ogłoszenie

Witam, Mam do zaoferowania własny pisany odręcznie autograf.
Dla Wszystkich którzy sa zainteresowani zdjecie gratis.
Kontakt: [email protected]