Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:39:54+01:00
Zalety:
-Dużo pieniędzy
-Sława
-Jesteś idolem ludzi
-Możesz wcielić się w kogo zechcesz

Wady:
-Męcząca praca
-Wywiady
-Męczący fani
-Brak prywatności

Predyspozycje:
-Ładna twarz
-Ładny głos
-Sztuka udawania
-Pewność siebie
16 3 16
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T19:44:32+01:00
Wady:
Będą wypisywać różne rzeczy na twój temat w prasie.
Będziesz miała mniej prywatności.
Będziesz musiała trzymać się jakiś zasad(tu np. chodzi o to ze jak podpisujesz kontrakt to masz umowe ze nie bedziesz ścinać włosów)
Będziesz zajęta pracą,będziesz niewyspana

Zalety:
Będziesz slawna.
Będziesz mogła robić to co od dawna marzylaś.
Zaletą też to ,że w swojej życiowej karierze napotkasz wiele niesamowitych, dobrych ludzi.
Będziesz miała możliwość zadawać się z innymi aktorami.

Predyspozycje:
Odważna.
Potrafiąca wcielić się w każdą rolę.
Nie dająca za wygraną.
Dość wysoka;]
6 4 6