Odpowiedzi

2010-03-17T19:37:06+01:00
Big Ben – wieża zegarowa w Londynie (Wielka Brytania).

Nazwa początkowo odnosiła się do dzwonu ze St Stephen Tower (ang. Wieża św. Szczepana), zwanej również The Clock Tower (ang. Wieża Zegarowa), należącej do Pałacu Westminsterskiego. Obecnie nazwa Big Ben odnosi się często zarówno do dzwonu, jak i zegara i samej wieży.
2010-03-17T19:37:14+01:00
Dla Londynu bardzo typowy jest Big-ben, w Londynie również mieszka królowa Angli.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:39:45+01:00
Tower of London, Big Ben, Katedra Świętego Pawła w Londynie, Tower Bridge, Opactwo Westminsterskie, Pałac Buckingham, Hyde Park, Tate Modern, Muzeum Brytyjskie.
Liczę na naj ;)