Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T19:37:28+01:00
Są dziwy w niebie i na ziemi, o których ani śniło się waszym filozofom

to napewno to... niedawno przerabiałam dziady
2 5 2
2010-03-17T19:40:45+01:00
Mowa o III części?
hołd oddany młodzieży która walczyła z zaborcą


byś napisała o której części mówisz....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:42:45+01:00
Motto:
Są dziwy w niebie i na ziemi, o których ani śniło się waszym filozofom.


:)niedawno miałam kartkówkę z motta:)
3 4 3