Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T19:38:35+01:00
Dane:
15 - wszystkie zadania
x - ilość poprawnych odpowiedzi
15 - x - ilość błędnych odpowiedzi
Szukane:
. Ile zadań rozwiązał prawidłowo?
Rozwiązanie:
5x - 2(15 - x) = 54
5x - 30 - 2x = 54
5x + 2x = 54 + 30
7x = 84 / 7
x = 12
Odp: Szymon rozwiązał prawidłowo 12 zadań.
2010-03-17T19:39:11+01:00
X-liczba odpowiedzi poprawnych
y-liczba odpowiedzi błędnych

{x+y=15 /*2
{5x-2y=54

{2x+2y=30
+{5x-2y=54
---------------
7x=84 /:7
x=12

y=15-12
y=3

{x=12
{y=3

Odp. Szymon prawidłowo rozwiązał 12 zadań.
2010-03-17T19:47:28+01:00
X- złe odp
y- dobre
5x-2y=54
x + y = 15

x=15-y
75x-5y-2y=54
x=3
y=12

12*5-3*2=54