Rozwiąż przykłady :
2+2
4+4
6+3
5+8+7
5+9+9+9+9+9+9+9+9+9+9+9+9+98+9
5+6+8+9+3+5+6+9+8+9+7+8+9+9+9+999
(1+1+1+1+1+1+1+1)* 1
1+8+9+96++5+56+6+9+9+9+99+9+9+9+
5+5+5+96+9+6+5+5+9+
10000000000000000000000+10000000000000000
1+61
1+1
69+0
0*0

2

Odpowiedzi

2010-03-17T19:48:58+01:00
2+2=4
4+4=8
6+3=9
5+7+8= 20
5+9+9+9+9+9+9+9+9+9+9+9+9+98+9=220
5+6+8+9+3+5+6+9+8+9+7+8+9+9+9+999=1085
(1+1+1+1+1+1+1+1)* 1= 8
1+8+9+96++5+56+6+9+9+9+99+9+9+9+
5+5+5+96+9+6+5+5+9+
10000000000000000000000+10000000000000000=20000000000000000000000000000000000000125
1+61=62
1+1=2
69+0=69
0*0=0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:50:22+01:00
2+2=4
4+4=8
6+3=9
5+8+7=20
5+9+9+9+9+9+9+9+9+9+9+9+9+98+9=220
5+6+8+9+3+5+6+9+8+9+7+8+9+9+9+999=1109
(1+1+1+1+1+1+1+1)* 1=8
1+8+9+96++5+56+6+9+9+9+99+9+9+9=334
5+5+5+96+9+6+5+5+9=145
10000000000000000000000+10000000000000000=10000010000000000000000
1+61=62
1+1=2
69+0=69
0*0=0