Odpowiedzi

2010-03-17T19:48:24+01:00
Mam nadzieję że może być
Prezentacja pt układ kostny człowieka ma hiperłącza i różne efekty specjalne i nawet długa....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:54:05+01:00
Prezentacja o sokołach xD
Jakby co powiedz, że lubisz ptaki czy coś :o
Sam robiłem, dostałem 5 ;)
Mam jeszcze obszerną pracę o profilaktyce nowotworowej no ale wątpię, żebyś chciał xD
Chyba, że chcesz zaszpanować przed profesorką jakimi to poważnymi sprawami się zajmujesz <hahaha>
Tu masz link do downloadu:
http://www.speedyshare.com/files/21484222/Sokoly.ppt
Tylko zmień nazwisko bo na końcu jest moje zapisane w ostatnim slajdzie!