Odpowiedzi

2010-03-17T19:44:20+01:00
Plemnik jest komórką męską
komórka jajowa jest komórką żeńską
4 2 4
2010-03-17T19:44:25+01:00
Plemniki (kom. męska)mają zdloność do poruszania się, jest ich bardzo dużo
komórka jajowa (kom. żeńska)jest jedna, nie może poruszać się
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:45:36+01:00
Plemnik-meski gametofit czlowieka
Komórka jajowa-zenski gametofit czlowieka
4 2 4