Odpowiedzi

2010-03-17T19:45:05+01:00
4x2,5=10
200:10=20
Odp:Wystarczy im wody na 20 dni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:46:06+01:00
2,5 litra- dzienne zapotrzebowanie 1 osoby na płyny
4 x 2.5= 10 l - dzienne zapotrzebowanie 4 osób na płyny

200 : 10 = 20 - na tyle dnie wystasrczy beczka wody:)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T19:46:49+01:00
2.5 l * 4=10 l

200 l :10 l = 20

Odp: Wody wystarczy im na około 20 dni