Odpowiedzi

2009-10-26T19:01:23+01:00
Będzie miała tyle samo ponieważ kształt butelki nie jest większy od długości gumki a więc pasuje idealnie ;)
23 1 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:03:45+01:00
L - długość nierozciągniętej gumki
sr - srednica butelki
r - promień butelki

l=9 cm
sr= 9cm
r= sr/2=9/2=4,5 cm

długość gumki po nałożeniu na butelkę będzie równa długości obwodu przekroju butelki

Ob= 2*π*r=2*π*4,5= 9π cm

Ob/l= 9π/9=π

długość gumki zwiększy się π-krotnie
21 4 21
2009-10-26T19:09:18+01:00
Ta gumka stanie się dłuższa o 28,26 setnych.
17 1 17