Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:56:22+01:00
ZA:
1.ZADOWOLENIE PARTNERA
2.ZWIĘKSZENIE ZAUFANIA
3.WIEKSZE DOZNANIA FIZYCZNE
4.LEPSZE POZNANIE PARTNERA
5.ZASPOKOJENIE


PRZECIW:
1.ZŁE DOZNANIA PSYCHICZNE
2.URAZY
3.KOMPLIKACJE
4.NIECHCIANA CIĄZA
5.NIEZADOWOLENIE PARTNERA
2010-03-17T19:57:05+01:00
Przeciw :
- Niechciana ciąża
- Jeśli się naprawdę kocha partnera można poczekać bo o tym świadczy prawdziwa miłość
-Kochając się po ślubie seks będzie czymś na co długo się czekało i może być przyjemniejszy niż przed
-Można lepiej się poznać wcześniej i robić to ponieważ oboje partnerzy Kochają się, z wielką rozkoszą a nie tylko dla przyjemności
- Dziewictwo jest czymś czym czego nie powinno się wstydzić ale wręcz być dumnym

2010-03-17T19:59:31+01:00
Za :
Młodzi poprzez stosunek zbliżają się do siebie
Poznają siebie lepiej
Zwiększają miłość, jaką czują do siebie
Testują się nawzajem
Spełniaja swoje potrzeby seksualne
Wypełniają wolny czas :D
Przeciw :
Mogę zaliczyć wpadkę, czyli doczekać się niechcianego niemowlaka przed ślubem
Młoda i młody nie powinni współrzyć ze sobą przed ślubem bo to grzech
Młoda po współrzyciu z facetem nie może iść w białej sukni musi być np. ekri.
Ten pierwszy raz młodych powinien być czymś wyjątkowtm dlatego powinni wstrzymac się aż do ślubu
Nie wiem co jeszcze ;D
1 5 1