Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:03:56+01:00
Policjant-krócej ponieważ ma niebezpieczną i stresującą pracę.
Górnik-ponieważ pracuje w niebezpieczeństwie i w warunkach które mu szkodzą na zdrowiu.
23 3 23
2009-10-26T19:18:49+01:00
Np. policjanci - bo narażają swoje życie i pełnia ważna rolę, ponieważ pilnują bezpieczeństwa. Oni po przepracowaniu 15 lat już mogą odejść na wczesna emeryturę.
14 3 14