1)
a) Wielokąty, które mają cztery kąty wewnętrzne nazywamy......................
b) Czworokąty, które mają co najmniej jedną parę boków równoległych to............
c) Czworokąty, które mają dwie pary boków równoległych to...............
d) Czworokąty, które mają cztery boki równej długości to..................
e) Czworokąty, które mają wszystkie kąty wewnętrzne proste to.............
f) Czworokąty, które mają wszystkie kąty wewnętrzne proste i boki równej długości to..................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:53:26+01:00
A)czworokąty
b)trapezy
c)równoległoboki
d)romby
e)kwadraty
f)kwadraty
2010-03-17T19:54:37+01:00
A) czworokąty
b) kwardrat, równoległobok, prostokąt, romb, trapez
c) to samo co w B tylko oprócz trapezu
d) kwardat, romb
e)kwadraty
f)kwadraty
2010-03-17T19:58:55+01:00
A) Wielokąty, które mają cztery kąty wewnętrzne nazywamy czworokątami
b) Czworokąty, które mają co najmniej jedną parę boków równoległych to trapezy
c) Czworokąty, które mają dwie pary boków równoległych to równoległoboki
d) Czworokąty, które mają cztery boki równej długości to romby
e) Czworokąty, które mają wszystkie kąty wewnętrzne proste to prostokąty
f) Czworokąty, które mają wszystkie kąty wewnętrzne proste i boki równej długości to kwadraty