Odpowiedzi

2009-10-26T19:05:00+01:00
1 stopień - 4 minuty

20E-19E = 1*0.04=0.04
20.00-0.04= 19.56

20E+90W=110*0,04=7,20

20.00-7.20=13.40
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:05:25+01:00
Nowy ORlean
20 stopni + 90 stopni = 110 stopni
110 * 4 = 440
440 : 60 min = 7 godzin i 20 minut
20. 00 - 7 godzin i 20 minut = 12. 40

KAtowice-
1 stopień - 4 minuty
20 - 19 = 1
19.56

Nowy ORlean - 12.40
KAtowice- 19. 56
2009-10-26T19:07:35+01:00
W Katowicach jest godzina 19.59 a w Nowym Orleanie 12.39