Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T19:57:27+01:00
--Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice
--Port Lotniczy Bydgoszcz
--Port Lotniczy Gdańsk
--Lotnisko Łódź Lublinek
--Port Lotniczy im. F. Chopina w Warszawie
--Port Lotniczy Szczecin-Goleniów
--Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T19:59:39+01:00
Warszawa - Okęcie
Gdańsk - Rębiechowo
Kraków - Balice
Katowice - Pyrzowice
Łódź - Lublinek
Bydgoszcz - Szwederowo
Szczecin - Goleniów
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:10:51+01:00
1. Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach
2. Port Lotniczy im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy
3. Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy
4. Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice
5. Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta
6. Port Lotniczy Poznań-Ławica
7. Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka
8. Port Lotniczy Szczecin-Goleniów
9. Port Lotniczy Szczytno-Szymany
10. Port Lotniczy im. F. Chopina w Warszawie
11. Port Lotniczy Wrocław
12. Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost
9 4 9