Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • m0na
  • Rozwiązujący
2010-03-17T19:57:17+01:00
Zamki byly budowane dla najwazniejszych osob w panstwie > Było to centrum zycie politycznego
21 3 21
2010-03-17T20:01:04+01:00
Zamki stanowiły doskonałe przeszkody dla wroga. Gdyby przeciwnik postanowił oblegać taki zamek, musiałby poświęcić dużo czasu. Zamki były wykorzystywane np. przez Krzyżków jako ośrodki funkcjonowania państwa, a w czasie wojny trzynastoletniej potrafili oni zamykać się w nich i urządzać zbrojne wypady poza ich mury w celu odzyskania ziemi zdobytej przez polaków.
Mury zamków dawały osłonę przed wrogiem.
37 4 37