Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:10:25+01:00
0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,5
x=-5
spr. L=0,1*(-5) +0,2= -0,5+0,2=-0,3=P


1/3x-2=x+2
2/3x=-4
x=-6
spr. L=1/3*(-6)-2= -4
P= -6+2= -4
L=P


1-6/7x=4/7
-6/7x=-3/7
x=1/2
spr. L=1-6/7*1/2=8/14=4/7=P
2010-03-17T20:22:29+01:00
A)0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,5 /*10
x=-5

L= 0,1*5+0,2= 0,5+0,2= 0,7
P=-0,3
L≠P

b) 0,25+0,4=0,35
L= 0,65
P=0,35
L≠P

c)1/2x-2=x+2 /*2
x-4=2x+4
x-2x=4+4
-x=8 /*(-1)
x=8

L=1/2*(-6)-2= -4
P= -6+2= -4
L=P

d) 1-6/7x=4/7 /*7
-7-6x=4
-6x=-3 /:(-6)
x=1/2

L=1-6/7*1/2= 8/14
P=8/14
L=P


Mam nadziej, że pomogłam
Pozdrawaim:-) !!!
2010-03-17T20:24:43+01:00
A)0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5
x=-5
0,1*(-5)=-0,5
-0,5=-0,5
L=P

b)
0,25+0,4=0,35
0,65=0,35
l nie rowna sie prawej

1/3x-2=x+2(tam jest jedna druga)
-1/2x=4
x=-8

1/2*8-2=-8+2
-2=-6
l nie rowna sie prawej
1-6/7x=4/7
-6/7x=4/7-1
x=-3/7*(-7/6)
x=1/2

1-6/7*1/2=4/7
7/7-6/7*1/2=4/7
7/7-3/7=4/7
4/7=4/7
l=p