Odpowiedzi

2010-03-17T19:59:24+01:00
Ja uwazam ze powinnismy dbac o przyrode bo to zrodlo energi i czystego powietrza. Potrzebuje wiele drzew, roslin a nie tylko fabryki ktore zatruwaja nasza planete. Trawa i wszelkie inne rosliny sa nam okropnie potrzebne bo jakos bez nich nie da sie zyc. Drzewa to zarazem zrodlo papieru.. Wyobraz sobie jak by wygladal swiat zalany betonem bez przyrody?
2010-03-17T20:02:42+01:00
Powinniśmy dbać o świat przyrody by żyło się "zdrowiej" i w zgodzie z naturą nie zastąpiać natury wyrobami, betonami itp. Gdybyśmy nie dbali o środowisko tylko zastąpilibyśmy je fabrykami ,"zadusili" dymem byłoby napewno więcej chorób. W powietrzu jest tlen potrzebny do oddychania i inne ważne gazy ,dym by tylko szkodził oddychaniu. Uważam ,że powinniśmy dbać o środowisko by było w idealnym stanie ,a my byśmy mogli cieszyć się naturą.

Myślę,że coś pomogłam :P!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:16:45+01:00
Ponieważ czasem świat byłby brudniejszy(zaśmiecony),że nastąpiłoby do jego końca.Powoduję to zaśmiecenie,zanieczyszczenie,spaliny z domów,aut,fabryk.A najbardziej powinniśmy dbać ponieważ świat jest zamieszkalny przez ludność.Ponieważ przyroda jest bardzo potrzebna do życia.Drzewa to również część przyrody a jeżeli jej nie będzie to również nie będziemy mogli oddychać.


Pomogłam?
Liczę na naj:)
1 5 1