Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:01:17+01:00
Ponieważ tych wszystkich unowocześnień 21 wieku, ludzie uważają np. że pisanie listów, ma w sobie coś romantycznego, niż wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych.
Możemy poczuć się jak ludzie kiedyś, a poza tym możemy tym sprawić komuś miła niespodziankę, różniącą się od zwykłego sms'a:)
2010-03-17T20:01:45+01:00
Moim zdaniem, ludzie lubią pisać listy między innymi dlatego, że wiąże się z nimi wspaniała tradycja. Listy mają też charakter romantyczny, można je spryskać perfumami i ładnie ozdobić. Wiele ludzi mieszka w miejscach gdzie nie ma połączenia z internetem, lub zasięgu sieci komórkowej.