Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:02:36+01:00
Zbyszko z Bogdańca
Maćka z Bogdańca
Zawisz Czarny
Powoła z Taczewa
Jendrzej z Brochowic

o to chodziło
jeśli tak to licze na naj :):)
pozdro :)
2 4 2
2010-03-17T20:05:38+01:00
Bohaterowie historyczni:
-Władysław Jagiełło
-Jadwiga
-Witold
-Anna Danuta
-Janusz ksiądz Mazowiecki
-Konrad von Jungingen
-Ulryk von Jungingen
bohaterowie fikcyjni:
- Macko z Bogdańca
-Jurand ze Spychowa
-Jagienka ze Zgorzelic
-Rycerze zakonni
-Kuno von Jungingen
4 3 4