1)Przedstaw liczby z podanego zbioru w postaci dziesietnej.Które z nich nie sa l.dziesietnymi? Prosze o pomoc!!
1/2, 3/5, 7/8, 15/10, 55/6, -4/5, 5/32, 4/7, -13/4, 5/3, 6/12

2)uporzadkuj nastepujace liczby malejaco
0,33 0,3 0,333 0,334 0,4 1/3

Z góry dziękuję.

3

Odpowiedzi

2009-10-26T19:13:54+01:00
1/2=0,5,
3/5=0,6,
7/8=0,975,
15/10=1,5,
55/6=9,1(6),
-4/5=-0,8,
5/32=0,15625,
4/7=0,(571428),
-13/4=3,25,
5/3=1,6(6),
6/12=0,5

2)uporzadkuj nastepujace liczby malejaco
e 0,3300
f 0,3000
d 0,3330
b 0,3340
a 0,4000
c 0,333(3)
2009-10-26T19:15:16+01:00
1/2 = 0,5
3/5 = 0,6
7/8 = 0,875
15/10 = 1,5
55/6 = 9,1(6)
-4/5 = ?
5/32 = 0,15625
4/7 = nie ma
-16/4 = ?
5/3 = 1,(6)
6/12 = 0,5

2)
0,4 0,334 0,333 1/3 0,33 0,3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:18:43+01:00
Zad .1
1/2 = 0,50
3/5 = 0,60
7/8 = 0,875
15/10 = 1,5
55/6 = 9,166
-4/5 = -0,80
5,32 = 0,15625
4/7 = 0,57
13/4 = 3,25
5/3 = 1,66
6,12 = 0,5

zad .2
1,333 0,4 0,334 0,33 0,3