W klasie IV b jest 28 uczniów. Tylko troje z nich lubi zadania tekstowe. Odpowiedz, jaka część uczniów z tej klasy :
lubi zadania tekstowe: ....
nie lubi zadań tekstowych: ....
( chodzi o ułamki :> )

PILNE ! ! ! 30 PKT . ZA ROZWIĄZANIE ! ! !

3

Odpowiedzi

2010-03-17T20:02:47+01:00
Trzy dwódzieste ósme nie lubi a dwadzieścia pięć dwódziestych ósmych lubi.
2010-03-17T20:04:25+01:00
28-3=25 os.

zadania lubi 25z28 osób
nie lubi3 z 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:04:41+01:00
Zadania tekstowe lubi 3/28 a nie lubi 25/28