Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:02:51+01:00
Pieniążek w bucie, coś stareogo, pozyczonego, itp:)
Poszukaj na stronkach w necie pod tytułem przes ady, zabobony slubne:)
Pozdrawiam:)
2010-03-17T20:03:45+01:00
Na Polskich ślubach przedewszystkim trzeba mieć coś pożyczonego, najważniejsza niebieska podwiązka, biała suknia, czarny garnitur dla chłopaka,pieniązki w butacj u panny młodej, bukiet kwiatów nie mogą być lilie bo one przynosza pecha..,co ś starego..
2010-03-17T20:03:55+01:00
1.poprawiny
2,powitanie chlebem z solą
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,