Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • unaa
  • Rozwiązujący
2010-03-17T20:06:52+01:00
Scrub -formacja roślinna, odmiana buszu, charakterystyczna dla Australii. Tworzą ją wiecznie zielone, twardolistne zarośla, składające się głównie z krzewiastych gatunków eukaliptusów i akacji. Wyróżnia się 3 jego rodzaje: brigalow, malee i mulga.
creeks -to gęsta sieć epizodycznych rzek w Australii, występujących głównie na Nizinie Środkowoaustralijskiej.
7 3 7
2010-03-17T20:08:13+01:00
Scrub-odmiana buszu który jest charakterystyczny dla Australii. Tworza go wiecznie ziolone, twardolistne zarośla i wyróżnia 3 odmiany:
-brigalow
- malee
-mulga


creeks-gęsta sieć rzek Austarali wystepujących przedewszystkim na nizinie środkowoaustralijskiej.


3 3 3