Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:08:08+01:00
Hałas jest szkodliwy dla zdrowia. Głośne słuchanie muzyki(koncerty, słuchawki) to bardzo niekorzystne sytuacje dla naszego zdrowia. Z powodu hałasu można stracić słuch. Udowodniono także, iż w miejscach gdzie hałas jest duży trudniej jest się skoncentrować, jednak w większości przypadków to słuch poprzez hałas jest najbardziej zagrożony.
2 4 2
2009-10-26T19:08:51+01:00
Hałas jest niezdrowy dla organizmu człowieka. Od nadmiernego hałasu boli głowa , człowiek nie może się na niczm skupić. Hałas powoduje nawet , że można ogluchnąć.
2 3 2
2009-10-26T19:16:26+01:00
Hałas z pewnośią żłe wpływa na nasze zdrowie. Zbyt duża liczba dycybeli uszkadza nasz słuch, a po pewnyn czasie prowadzi do całkowitej głuchoty ( np. gdy mieszkamy blisko ruchliwej drogi, wiadomo tiry te inne sprawy :)). W chałasie nasze narządy zmysłu słbiej i miej efektownie pracujom. Nie możemy sie uczyc, wykonac jakies czynności wymagającej wyiłku umysłowego, czy chocby pracowac.