Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:09:28+01:00
1. Najłatwiej powiedzieć że jest to przyrząd pomiarowy służący do mierzenia poziomu lub pionu.

2.Nie wiem o jaką skale Ci chodzi ale jak znam życie to o skale mapy.

Poczytaj sobie tutaj powinno wszystko wyjaśnić.

http://www.geografia.com.pl/kartografia/skala.html
1 2 1
2010-03-17T20:12:51+01:00
1.Poziomica-linie na mapie łączące punkty tej samej wysokości n.p.m.
2.Skala-informuje,ile razy dany przedmiot został pomniejszony lub powiększony.
1 4 1