Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:16:08+01:00
Osobę która uległa porażeniu słonecznemu należy:
- taką osobę umieścić w pozycji półsiedzącej w zacienionym miejscu z dostępem świeżego powietrza i stosować zimne lub wilgotne okłady na głowę,
- zrobić jej chłodną kąpiel,
- podawać jej cały czas zimne napoje (wykluczając jaki kolwiek alkohol!),
- jak osoba jest nie przytomna zadzwonić po pogotowie i zastosować pozycję boczną ustaloną.
2 5 2
2010-03-17T20:37:09+01:00
Należy obłożyć go zimnym ręcznikiem lub wetrzeć kremy chroniące przed słońcem lub isc do apteki i poprosić o preparaty które pomogą osobie poparzonej słońcem