Odpowiedzi

2010-03-17T20:06:51+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:09:34+01:00
Doping jest szkodliwy , ponieważ wywiera wiele negatywnych skutków na nasz organizm , takich jak:

Zmiany Hormonalne - nasz układ hormonalny podczas cykul z testosteronem i jego pochodnymi zaprzestaje produkować własny testosteron, wiąże się to ze spadkiem libido po cyklu, spadkiem siły, spadkiem masy, depresją posterydową, złym samopoczuciem. Dlatego tak ważny jest odblok po cyklu

Wątroba - głównie środki oralne poprzez swoją toksyczność niszczą strukturę wątroby, która jest odpowiedzialna za szereg funkcji w organizmie. Dlatego podczas cykli na środkach oralnych stosujemy osłonki na wątrobę. Niewielkie zmiany w wątrobie są odwracalne większe wymagają specjalnego leczenia.

Ginekomastia - czyli powiększenie sutek, następuje to pod wpływem silnych androgenów (Enantan, Anadrol,). Objawia się to najpierw swędzeniem w okolicy brodawki, następnie powiększenie brodawki. W celu profilaktyki stosujemy Nolvadex! Osoby ze skłonnościami powinni unikać cykli na środkach andrgennych!


Zarost - pod wpływem nadmiaru testosteronu, ciału bardziej zarasta (zależnie od predyspozycji) głównie na klatce piersiowej, brzuchu, twarzy plecach.


Łysienie - zapewne zauważyłeś, że wielu kulturystów "koksów" w młodym wieku ma łysinę, głównie na zakolach :P. Dzieję sie tak gdyz niektóre anaboliki kowertują się do DHT. Niestety nie odwrócimy tego faktu.


Odkładanie tłuszczy - androgeny sprzyjają odkładaniu się tłuszczy, dodatkowo po cyklu może wystąpić tak zwane swlaczanie mięśni

Wysokie ciśnienie krwi - główną przyczyną jest gwałtowny przyrost masy i nie przystosowania serca. Sprzyja temu wysoka retencja wody oraz intensywny trening.


Niskie libido - podczas cyklu głównie na testosteronie, osobnik jest bombą seksualną, ale efekt ten trwa do momentu odstawienia środka. Organizm przyzwyczajony do takiej dawki nie reaguje normalnie po odstawieniu. Efekt mija z czasem


Zahamowanie wzrostu - jeżeli kulturyści stosują sterydy jeszcze przed osiągnięciem docelowego wzrostu, najprawdopodobniej nie osiągną go już nigdy. Większość anabolików bezpowrotnie zamyka proces wzrostu kości. Właśnie dlatego nastolatkom odradza się stosowanie każdego rodzaju sterydu


Trądzik - zaburzenia w systemie hormonalnym sprzyjają powstawania trądziku na twarzy i na plecach jak i na całym ciele


Rozstępy - skóra pod wpływem ogromnego przyrostu masy nie może się odpowiednio rozciągnąć i powstają rozstępy. Na szczęście dość łatwo temu zapobiec. Art napisany przeze mnie opisuje jak zaradzić tego typu przypadkom.


Pobudzona agresywność - nadmiar testosteronu sprawia, że jesteśmy bardziej agresywni staje się to niebezpieczne gdy osoba jest już z natury bardzo agresywna. Często ta uciążliwość jest ciężka do zniesienia dla otoczenia "koksującego". Jest to jednak cecha potrzeba w trakcie treningu
6 4 6