Odpowiedzi

2010-03-17T20:16:33+01:00
1. Władysław Anders
2.Tadeusz "Bór" Komorowski
3.Tadeusz Kutrzeba
4.Bernard Montgomery
5.Stanisław Sosabowski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:22:12+01:00
•Władysław Eugeniusz Sikorski (20 maja 1881 - 4 lipca 1943),
•Edward Rydz-Śmigły ur. 11 marca 1886,
•Stanisław Maczek Urodził się 31 marca 1892,
•Stanisław Franciszek Sosabowski (ur. 8 maja 1892 w Stanisławowie, zm. 25 września 1967 w Wielkiej Brytanii),
•Kazimierz Sosnkowski, pseudonimy: "Baca","Józef", "Ryszard", "Szef" (ur. 19 listopada 1885 , zm. 11 października 1969 w Kanadzie),
•Władysław Raginis (ur. 27 czerwca 1908 w Dyneburg, na Łotwie, zm. 10 września 1939),
•Henryk Sucharski (ur. 12 listopada 1898, zm. 30 sierpnia 1946 w Neapolu,
•Roman Józef Abraham (1891-1976)