Odpowiedzi

2010-03-17T20:09:21+01:00
Droga na jedną minutę = 30/60=0,5km
draga na 45 min = 0,5*45=22,5km
2010-03-17T20:11:01+01:00
V - prędkość
S - droga
t - czas

V = S/t
V = 30km/1h
V = 30km/h

V = S/t
S = V * t
S = 30km/h * 3/4h
S = 22,5km

Odp: W 45min pokona 22,5km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:11:10+01:00
Nie bedzie zbyt obliczeniowo, rozwiąże to na logike, może pomoge;)

1h=30km

Z tego wywnioskowac mozemy ze '

0.5h=15km.

Czyli przez pół godziny przebedzie 15km, a przez godz. 30 km. Dzielimy teraz 15:2 (aby zobaczyc ile przebedzie przez 15 min.) i wychodzi nam 7.5km.

czyli:
1h=30 km
30min. =15km
15min. = 7.5 km.

Odejmując 30km-7.5km Wychodzi wynik 22.5km ;) czyli tyle kon przebedzie przez 45 minnut:)