Odpowiedzi

2010-03-17T20:19:44+01:00
A) ch2=ch2 + h2 ----> ch3-ch3
B) ch2=ch2 + cl2 --> CL-ch2-ch2-CL << w tym powinienes/as skojarzyc jak zapisac bo tu nie da rady tak zapisac :D

c) ch2=ch2 + hbr --> ch3-ch2-br
d) ch2=ch2 + j2 ---> J-ch2-ch2- J

e) ch2=ch2 + h20 ---> ch3-ch2-OH
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:25:02+01:00
Napisz równanie reakcji przyłączania do Etenu
C2H4 + H2 --> C2H6
etan

C2H4 + Cl2 --> C2H4Cl2
dichloroetan

C2H4 + HBr --> C2H5Br
bromoetan

C2H4 + I2 --> C2H4I2
dijodoetan

C2H4 + H2O --> C2H5OH
2 5 2