Zosia robila zdjecia pawlowi i jego psu.Okazalo sie ze lacznie zrobila 24 zdjecia.pawel jest na osiemnastu zdjeciach a pies na czternastu,jaka czesc wszystkich zdjec stanowia te na ktorych jest pawel razem z psem.plis odpowiedz dam najlepsze

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:10:56+01:00
Suma zdjęc = 24

Zdjęcia z Pawłem = 18
Zdjęcia z psem = 14

18 + 14 = 32

32 - 24 = 8

24 : 8 = 3


Odp. Paweł z psem są razem na ośmiu zdjęciach. Stanowi to ⅓ całości zdjęć.
1 5 1
2010-03-17T20:12:01+01:00
18+ 14=32
32-24=8
24:8=3

8 Zdjęć
1 5 1
2010-03-17T20:14:57+01:00
Pies - 14zdjęć
Paweł - 18zdjęć
wszystkich zdjęć - 24
Zdjęcia pawła i psa - 32
32 - 24 =8
⁸₂₄ = ¹₃
1 5 1