Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T20:15:28+01:00
\Krzyż jest znakiem Nowego Przymierza, ponieważ, jest to symbol zmartwychwstania Jezusa.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:16:45+01:00
Może na początku powiem że Nowe Przymierze, to Nowy Testament, a Stare Przymierze to Stary Testament.
Symbol Starego Testamentu to dekalog, a symbol Nowego Testamentu to Krzyż. Moim zdaniem krzyż, to symbol Nowego Testamentu, ponieważ Pan Jezus umarł na krzyżu dla naszego zbawienia. A właśnie Droga Krzyżowa w Nowym Testamencie jest najważniejszym wydarzeniem.
4 3 4