Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:18:11+01:00
Ogłoszenie!
W dniu 23.08.2010r. odbędzie się wyprawa na "poszukiwanie skarbu". Wspaniała zabawa, któwa urozmaicona jest tym, iż co się znajdzie można zabrać do domu. Najlepszy uczestnik (ten, który znajdzie najwięcej "skarbów")
otrzyma gumową kaczuszkę, koronę z żelaza, oraz bon na kremówkę. Start godzina 13:20. Serdecznie zapraszamy.
Organizatorzy
2 3 2
2010-03-17T20:18:55+01:00
Uwaga, uwaga!!!
Miejscowy poszukiwacz przygód dr.Kamil Krakers wybiera się na poszukiwanie skarbu i potrzebuje 3 ochotników, którzy wybiorą się razem z nim. Ochotnicy muszą mieć wiedzę z przyrody oraz mniej więcej orientować się z kompasem. Przesłuchiwanie odbędzie się 22.03.2010r. w domu doktora przy ulicy Ciasteczkowej 22. Uprzejmie informuje:
GRUPA: PRZYGODOWCE
2 3 2