Wykonja dzielenie:

a. (4r+6):2=
b. (6y-9):3=
c. (8r-5):(-4)=
d. (-2,7-0,9y):(-3)=
e. (2 i 1/2x-1/4y):1/4=
f. (-4)*(2y-7)=
g.-3*(-10-2z)=
h.(6-12a)8(-1/2)=
i. 2(8x+5y+1)=
j. 0,1(-20x+4y)=
k. -1,5(3x-2)=
l. (-1/4 x + 1 i 1/3y)*(-12)=

proszę o szybkie rozwiązanie z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

2010-03-17T20:24:00+01:00
A. (4r+6):2=2r+3
b. (6y-9):3=2y-3
c. (8r-5):(-4)=-2r+5/4
d. (-2,7-0,9y):(-3)=9+3
e. (2 i 1/2x-1/4y):1/4=
f. (-4)*(2y-7)=-8y+28
g.-3*(-10-2z)=30+6z
h.(6-12a)8(-1/2)=6-12a-42-12a
i. 2(8x+5y+1)=16x+10y+2
j. 0,1(-20x+4y)=-2x+0,4y
k. -1,5(3x-2)=-4,5x+3
l. (-1/4 x + 1 i 1/3y)*(-12)=
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:26:39+01:00
A. (4r+6):2=2r+3
b. (6y-9):3=2y-3
c. (8r-5):(-4)= -2r+5/4=-2r+1,25
d. (-2,7-0,9y):(-3)= 0,9+0,3
e. (2 i 1/2x-1/4y):1/4=(5/2x-1/4y):1/4= 5/2x*4 -1/4y*4=10x-y
f. (-4)*(2y-7)= -8y+28
g.-3*(-10-2z)= 30+6z
h.(6-12a)*(-1/2)= -3+6a
i. 2(8x+5y+1)=16x+10y+2
j. 0,1(-20x+4y)= -2x+0,4y
k. -1,5(3x-2)= -4,5x +3
l. (-1/4 x + 1 i 1/3y)*(-12)=(-1/4x+4/3y)* (-12)= 3x -16y