Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T20:21:54+01:00
Zdegustowany
zazdrosny
znudzony
wstrząśnięty
rannych
Ułatwia


Dasz najj
1 5 1
  • Cato
  • Rozwiązujący
2010-03-17T20:23:58+01:00
Angewidert - obrzydzony
eifersuchtig - zazdrosny
gelangweilt - znudzony
geschockt - zaszokowany
verletzt - zraniony
erleichtert - odczuwać ulgę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:24:03+01:00
Angewidert- zdegustowany
eifersuchtig- zazdrosny
gelangweilt- znudzony
geschockt- wstrząśnięty
verletzt- obrażony, ranny
erleichtert- ułatwia





1 5 1