Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:24:17+01:00
Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy imienia Henryka Wieniawskiego odbywa się co 5 lat w Poznaniu ( uczestnicy to skrzypkowie poniżej 30 roku życia )
2010-03-17T20:24:22+01:00
XII Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego
w Poznaniu
1 2 1
2010-03-17T20:25:08+01:00
Najbliższy konkurs to:
Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego
Poznań, 8-23 października 2011 roku

Pozdro,
Ginger
1 4 1