Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:32:03+01:00
Formy pomocy bezrobotnym:
-właściwa polityka podatkowa państwa
-organizowanie pracy miejskiej
-zasiłki
-zwiększenie zatrudnienia w sektorze publicznym
-korzystanie ze środków unijnych
2010-03-17T20:35:47+01:00
Fundacja Barka-skupia ludzi z grup zaniedbanych społecznie, umożliwiając im odbudowanie własnej tożsamości, szeroko pojęte kształcenie i odnalezienie się w nowej rzeczywistości społeczno - ekonomicznej.

Fundacja Bieda-Fundacja BIEDA w ramach projektu prowadzi pracownicze ubezpieczenie grupowe typ P dla wszystkich osób, które są bezrobotne lub pozostają bez pracy z innych powodów, lub chcą skorzystać z tej formy ubezpieczenia.