Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:28:12+01:00
Jedna gąska waży tyle,ile waży jedna kaczuszka i trzy rybki,a dwie kaczuszki ważą tyle,ile jedna gąska i jedna rybka.ile rybek waży jedna kaczuszka
g - waga gaski
k- waga kaczyszki
r- waga rybki

g = k + 3r
2k = g + r

2k = k + 3r + r
k = 4r

jedna kaczuszka wazy tyle co 4 rybki ;]






2 5 2
2010-03-17T20:28:19+01:00
Gąska=kaczuszka+ 3 rybki
2 kaczuszki= gąska+ rybka
2 kaczuszki= kaczuszka + 3 rybki + rybka
2 kaczuszki=kaczuszka+ 4 rybki
kaczuszka= 4 rybki
Odp.: Kaczuszka waży 4 rybki.
2 4 2