Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:26:48+01:00
A) 20cm x 1,6dm x 3,5dm

V= 2 * 1.6 * 3.5
V = 11.2 l

odp. nie zmieści się

b) 0,3m x 2dm x 500mm

V = 30 * 2 * 5
V = 300l

odp. zmieści się
2010-03-17T20:27:42+01:00
V = abh

a) 20cm x 1,6dm x 3,5dm = 2 dm x 1,6dm x 3,5dm = 11,5 dm³ = 11,5 l

nie zmieści się

b) 0,3m x 2dm x 500mm = 3dm x 2dm x 5dm = 30 dm³ = 30l

zmieści się (wypełni akwarium w połowie)