Odpowiedzi

2010-03-17T21:00:15+01:00
Wszystko to, co człowiek posiada, czyli zdrowie, wygląd zewnętrzny, zabezpieczenie materialne, powodzenie życiowe, zawdzięcza swojemu charakterowi. Człowiek jest taki, jaki ma charakter, taki jest też jego świat wewnętrzny i zewnętrzny. Jeśli tak wiele zależy od charakteru, to na czym polega różnica pomiędzy charakterem człowieka zdrowego i chorego, szczęśliwego i nieszczęśliwego? Jakie sytuacje życiowe powodują kształtowanie się cech charakteru? Jakie cechy charakteru wywołują choroby i problemy życiowe? W jaki sposób należy kształtować swoją świadomość i pozytywne cechy charakteru, aby poprawić swoje zdrowie, korzystnie wpływać na swoje życie i swój los? Na te i wiele innych pytań dotyczących zagadnień związanych z wpływem charakteru człowieka na jego życie i zdrowie znajdziemy odpowiedzi w tej książce.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T21:05:11+01:00
1.People are unforeseeable.
(ludzie są nieprzewidywalni)
2. Human nature is strange.
(ludzka natura jest dziwna)
3.Every person is different
(każdy człowiek jest inny)
4.Some people is pretier than other.
(NIektórzy ludzie są ładniejsi od innych)
5.Everybody needs happiness
(każdy potrzebuje szczęścia)
6.Some people are funny
(niektórzy ludzie są zabawni)
7. Some people are strange
(niektórzy ludzie są dziwni)
8. Some people are ugly.
(niektórzy są brzydcy)
9. People are despicable.
(niektórzy ludzie są podli)
10.Noone is perfect
(nikt nie jest doskoały)

Nie miałam pomysłow, ale mam nadzieję, że pomogłam;];];]