Odpowiedzi

2010-03-17T20:28:47+01:00
-x+2x=-3
x=-3

5y=13 /:5
y=13/5

7x=35-7
7x=28 /:7
x=4
1 5 1
2010-03-17T20:28:55+01:00
W 1 dzialaniu wyjdzie x = -3
w 2 dzialaniu wyjdzie y= 2,6
w 3 dzialaniu wyjdzie x = 4
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:37:12+01:00
3-x=-2x (przerzucam)
-x+2x = -3
x = -3
----------------------------------
5y=13 | :5
y = 13/5
y = 2,6
------------------------------------
7x+7=35 (przerzucam)
7x=35-7
7x=28 | :7
x=4
1 5 1