Odpowiedzi

2010-03-17T20:30:11+01:00
To znaczy, że w naszych rękach jest to, aby zapanował pokój, zgoda między państwami... Bynajmniej jak dla mnie ^^ .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:53:29+01:00
Moim zdaniem człowiek młody jest nadzieją świata ponieważ może wiele zmienić w naszym świecie.. jeżeli chodzi o religię to więcej osób woli słuchać swoich rówieśników którzy głoszą i na cały świat rozpowiadają słowo boże niź starszych ludzi.. taki młody człowiek może wiele zmienić w religi jaki w życiu codziennym naszego realnego świata gospodarki i biznesu.

pozdrawiam