Odpowiedzi

2010-03-17T20:35:20+01:00
Obrotowe - dźwignia kołowrót przekładnia (zębate, cierne, pasowe, łańcuchowe, śrubowe) blok (bloczek, krążek) bloczek przesuwny bloczek stały (krążek) blok
wielokrążek
przesuwne - równia pochyła klin śruba

:P
7 3 7
2010-03-17T20:36:19+01:00
1.Dźwignia dwustronna i jednostronna
2.Bloczek ruchomy i nieruchomy
3.Kołowrót
4.Koła zębate
5.Równia pochyła
6.Przekładnie pasowe i łancuchowe
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:39:11+01:00
* klin
* kołowrót
* przekładnia (zębate, pasowe,cierne, śrubowe,łańcuchowe,)
* blok (krążek,bloczek)
*śruba
* dźwignia
* równia pochyła
7 4 7