Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:43:25+01:00
Das Lineal- linijka
das Zeichendreieck-ekierka
der Bleistift -ołówek
der Buntstift -kredka
der Filzstift -pisak
der Hefter -zszywacz
der Kuli -długopis
der Locher -dziurkacz
der Radiergummi-gumka do mazania
der Schreibblock-notatnik
der Zirkel -cyrkiel
die Patrone-nabój do pióra
das Heft-zeszyt
Kugelschreiber - długopis
Fler - pióro
Farbkasten / farbki
Pinsel / pędzel
Block / blok
Spitzer / temperówka
Taschenrechner / kalkulator
Atlas / atlas
Rucksach / plecak
Schere / nożyczki
Buch / książka
Lineal / linijka
Meppchen -piórnik
Sportzeng- strój na W-F
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T20:43:51+01:00
Nożyczki - die Scheren
Temperówka - der Spitzer
Długopis - der Kugelschreiber lub der Kuli
Ołówek - der Bleistift
Kredki - die Buntstifte
Mazaki -die Filzstifte
Korektor - der Korrektor
Ekierka - das Winkelmaß
Linijka - das Lineal
Plecak - der Rucksack
Kątomierz - der Winkelmesser
Piórnik - die Federtasche
Zeszyt - das Heft
Książka - das Buch
Atlas - der Atlas
Cyrkiel - der Zirkel
Gumka do ścierania - der Radiergummi
Powinno wystarczyć :).
2010-03-17T20:45:08+01:00
Der Kuli -długopis
der Füller-pióro
der Bleistift-ołowek
der Filzer-pisak
der Farbkasten-farby
der Pinsel-pędzel
der Block-blok
der Buntstift-kredka
der Radiergummi-gumka do mazania
der Spitzer-temperówka
der Tintenkiller-korektor
der Teschenrechner-kalkulator
der Atlas -atlas
der Rucksack-plecak
die Tasche-torebka
die Schere-nożyczki
die Patrone- nabój do pióra
das Heft-zeszyt
das Buch-książka
das Lineal-linijka
das Mäppchen-piórnik
das Sportzeng-strój sportowy
der Zirkel-cyrkiel
das Wöterbuch-słownik
die Sportschule-buty sportowe
die Sporthose-spodenki sportowe
das Sporthend-kosuzlka na wf