Przekształć zdania na zdania złożone podrzędnie.
- Przyjechał do nas poeta, laureat Nagrody Nobla, na spotkanie z publicznością.
- Wielki to był zaszczyt, bo poeta wielki, a nasze miasteczko małe.

Ułóż 3 zdania podrzędne przydawkowe i dopełnieniowe.

PROSZĘ O POMOC !!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-17T20:41:56+01:00
Przyjechał do nas poeta, który jest laureatem nagrody nobla i miał się spotkać z publicznością.
Był to wielki zaszczyt, bo poeta jest wielki a nasze miasteczko jest małe.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:42:29+01:00
Na spotkanie przyjechał do nas poeta, który jest laureatem nagrody Nobla.

To był dla nas wielki zaszczy, ponieważ poeta ten jest wielki, a nasze miasteczko małe <chyba tak>
7 4 7