Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:41:38+01:00
POLSKA-najlepszy kraj na Ziemi
Polska nasza ojczyzna,przepływa przez nią Wisła
Polska dla polaków , ale go nie lubie
Polska biało-czerwona.
2 5 2
2010-03-17T20:42:48+01:00
1. Państwo posiadające wszystkie pory roku. ( wiosna , lato, jesień , zima )
2. Różnorodność ptactwa i zwierząt.
3. Bogata historia .
3 3 3
2010-03-17T20:42:52+01:00
Wszyscy lubią wracać do polski :
* mili ludzie
*piękne zabytki
*świetne jedzenie
1 5 1