Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:47:16+01:00
No to niech będą papierosy xd.

Uważam, że papierosy są największą głupotą jaką wymyślono. Po co truć ludzi? Zatruwać ich organizm? Ludzie zastanówcie się! Co wy robicie?! Od dziś odstawcie ten nałóg, idźcie pływać, biegać róbcie coś ze sobą! Czy chcecie umrzeć mając 30 lat? Z powodu głupich papierosów? Apeluję o to, abyście przestali palić, zaufajcie mi! Ja mówię prawdę! Cieszcie się życiem bo jest zbyt krótkie...
1 1 1
2010-03-17T20:49:15+01:00
Papierosy!!!!!!!
Papierosy-największy nałóg Polaków i nie tylko
Ludzie Palą, Piją, Biorą...
Aaaa, nie zdają sobie sprawy z tego, iż jest to bardzo złe
Zabija ludzi.
Powoduje utratę piękna
Powodują choroby
TO JEST BARDZO ZŁE


A więc chociaż Ty,
Ty który to czytasz
Zrozum wkońcu ile złego to powoduje
I wreszcie zakończ to palenie





Hehe ;]
To jest takie przemówienie ;dd
Myślę że Ci się podoba i liczę skromnie na naj ;*